Cart0Item(s)

Jūsu pirkumu grozs pagaidām ir tukšs.

Product was successfully added to your shopping cart.

Preces atgriešana un maiņa

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Atteikties no iegādātās preces var 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Nododot atpakaļ preci, tai jābūt nelietotai, oriģinālajā un nesabojātajā iepakojumā ar marķējumiem. Pircējs ir atbildīgs par preces saglabāšanu tādā stāvoklī, kādā tā tika saņemta, proti, precei ir jābūt bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, kā arī bez kosmētikas un citiem traipiem, šķiedrām.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, saglabājiet kases čeku, kvīti vai pavadzīmi.

Ja prece neatbilst pasūtītajai vai tai tiek konstatēts defekts, Jūs varat preci mainīt, izvēlēties citu preci samaksātās naudas summas vērtībā vai saņemt naudas atmaksu.

Atteikuma tiesības nevar izmantot, iegādājoties:
• seksa rotaļlietas un palīglīdzekļus, to kopšanas un uzglabāšanas piederumus;
• lubrikantus, masāžas eļļas un gelus;
• smaržas, kosmētikas un higiēnas preces (t.sk. stimulējošo kosmētiku), skuvekļus;
• prezervatīvus;
• pletnes un pātagas, un citus BDSM aksesuārus ar auduma, ādas, lateksa vai silikona detaļām;
• lateksa un vinila (PVC) gultas veļu un apģērbus;
• zeķes, zeķubikses, tīkliņkleitas, kaķenes tērpus, bodijus, apakšveļu, kā arī apakšveļas komplektus – ja ir atvērts komplektā iekļautu biksīšu vai zeķu slēgtais iepakojums;
• parūkas;
• baterijas;
• grāmatas;
• dāvanu kartes;
• komplektus, kuros ir iepriekšminētās preces.

Lai pārliecinātos, vai vari nodot atpakaļ vai mainīt iegādāto preci, sazinies ar Klientu servisu, zvanot 29418759, vai sūti ziņu e-pastā info@kupidonsplus.lv.

Preču atgriešana un maiņa

Pirkums veikalā Kupidonsplus - labākais baudai un intīmajai dzīvei!
Ja prece neatbilst pasūtītajai vai tai ir defekts, piedāvājam bezmaksas preču atgriešanu un maiņu. Lai nodotu preci atpakaļ vai mainītu to, nosūti paziņojumu Klientu servisam e-pastā uz info@kupidonsplus.lv

Pēc pieteikuma saņemšanas mēs sniegsim papildu informāciju par preces nosūtīšanas kārtību.

Preces nosūtīšana atpakaļ ir pieejama bez maksas:
• Latvijā šo pakalpojumu sniedz pasta kompānijas Omniva, DPD (no pakomāta) un Latvijas Pasts (no pasta nodaļas);
• Lietuvā un Igaunijā – pasta kompānija Omniva (no pakomāta).

Par preces nosūtīšanu atpakaļ no pārējām valstīm pircējs maksā saskaņā ar izvēlētās pasta/kurjeru kompānijas tarifiem un šie izdevumi pircējam netiek atlīdzināti.